วันอาทิตย์ที่ 13 กุมภาพันธ์ พ.ศ. 2565

Turning into the wind: COVID-19 as a catalyst for creativity in higher education

Turning into the wind: COVID-19 as a catalyst for creativity in higher education Abstract In this short essay, the author addresses challenges facing higher education in the COVID-19 era and how creativity may serve to transform its future. กลายเป็นลม: COVID-19 เป็นตัวเร่งปฏิกิริยาสําหรับความคิดสร้างสรรค์ในระดับอุดมศึกษา บทคัดย่อ ในเรียงความสั้น ๆ นี้ผู้เขียนกล่าวถึงความท้าทายที่เผชิญกับการศึกษาระดับอุดมศึกษาในยุค COVID-19 และความคิดสร้างสรรค์อาจทําหน้าที่เปลี่ยนอนาคตได้อย่างไร Michele M. Welkener University of Dayton, Dayton, Ohio, U.S.A. Volume 6, Issue 1 (2021), pp. 156-162 International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education ISSN: 2474-2546 Print/ ISSN: 2474-2554 Online https://ojed.org/jimphe

0 ความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

สมัครสมาชิก ส่งความคิดเห็น [Atom]

<< หน้าแรก